درگاه پرداختی اسنپ به شما این امکان رو می‌ده که کالای مورد نظر خودتون رو امروز سفارش بدید و در 4 قسط، 4 ماهه پرداخت کنید! قسط اولتون رو روز خرید و قسط‌های بعدی رو ماه‌های بعدی به ترتیب پرداخت می‌کنید. توجه کنید که زمان پرداخت قسط‌ها از زمان ثبت سفارش هست و به زمان تحویل سفارشتون ارتباطی نداره. البته ما در عطر بارون سعی میکنیم سفارش‌های هر روز رو نهایتا در یک روز کاری ارسال کنیم که سریعتر به دستتون برسه. هرچند گاهی پیش میاد که روند دریافت بسته چند روز طول بکشه که کاریش نمیشه کرد!

روش خرید هم فرقی با حالت عادی نداره، تنها زمان پرداخت صورتحساب، از بین درگاه‌های موجود، درگاه پرداخت اعتباری اسنپ رو انتخاب کنید، پرداخت رو که بزنید به سایت اسنپ وصل می‌شید، که اقساط رو مشخص کرده و قوانین خرید رو هم نوشته. بعد باید اولین قسط رو پرداخت کنید که سفارشتون ثبت بشه و دوباره خودکار به سایت عطر بارون برمی‌گردید.

برای اینکه بتونید از این روش پرداخت استفاده کنید باید اعتبار لازم رو از اسنپ پی دریافت کرده باشید و اگر اعتبار ندارید، باید درخواست اعتبارسنجی رو در اپلیکیشن اسنپتون ثبت کنید تا پس از بررسی توسط تیم اسنپ، هم اعتبار دریافت کنید هم از کلی تخفیف مناسبتی اسنپ استفاده کنید! در ضمن در صورت خوش حساب بودن و پرداخت به موقع سقف اعتبارتون هم افزایش پیدا میکنه! فقط توجه داشته باشید که روند اعتبارسنجی و پرداخت اقساط تحت نظارت اسنپ پی هست و هرگونه سوال یا ابهامی دارید باید با تیم پشتیبانی اسنپ پی از طریق لینک زیر در تماس باشید:

پشتیبانی سرویس اعتباری اسنپ!