نت توتون یا تنباکو (Tobacco)

Tobacco

خوانندگان گرامی توجه فرمایید، عطربارون فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن است و هیچ اطلاعی از خرید و فروش توتون، تنباکو یا اسانس آن‌ ندارد. این توضیحات صرفا برای درک بهتر فضای بوی عطرها گردآوری شده است.

کپی کردن توضیحات عطر بارون با ذکر منبع مجاز است.

توضیحات عمومی:

نت توتون (Tobacco)تنباکو یا توتون (به انگلیسی: Tobacco) گیاهی پهن‌برگ است که با بیش از ۷۰ گونه مختلف در سراسر جهان کشت می‌شود. یکی از بزرگترین کشت‌گاه‌های این گیاه از دیرباز قاره‌ی آمریکا، به ویژه آمریکای جنوبی بوده است.  اکثر ما برگ‌های خشک و براده شده آن را در انواع دخانیات دیده‌ایم. عمده مصرف توتون یا تنباکو در تولید دخانیات و سوزاندن برگ‌های خشک این گیاه است که دارای نیکوتین هستند. از مصارف دیگر آن می‌توان‌ در تولیدات غذا و دارو و عطرسازی اشاره کرد.

شاخصه‌های بویی نت توتون:

بوی توتون برای بسیاری از افراد به ویژه آقایان دوست‌داشتنی و لذت‌بخش است. چون از قدیم مصرف دخانیات بین آقایان مرسوم‌تر بوده است. بنابراین رایحه‌ی توتون، نتی مردانه محسوب می‌شود. نکته‌ی جالبی که بر خلاف تصور عموم درباره‌ی این نت وجود دارد، تعلق بوی تنباکو به خانواده بویایی سرخسی و سبز است. این نت رایحه‌ای قوی، گیاهی، گرم و در مواردی شیرین دارد که از خیس خوردن برگ‌های آن حاصل می‌شود همچنین تلفیقی از بوی ویسکی، چوب افرا و کارامل را در خود دارد. علاوه بر این‌ نت تنباکو به نت‌های رُزی-میوه‌ای و گل بنفشه شباهت ضعیفی دارد.
در عطرهای زیر از رایحه تنباکو استفاده شده است:

The One For Men by Dolce&Gabbana (EDT و EDP)نت توتون (Tobacco)

Tobacco Vanille by Tom Ford

London For Men by Burberry

ادوتویلت مردانه ژوپ (Joop! Pour Homme)

A*Men Pure Havane by Mugler

SpiceBomb by Viktor&Rolf

Armani Code by Giorgio Armani

Gucci Pour Homme II by Gucci

CK One Shock For Him

Herod Parfums de Marly for men

عکس‌هایی که عطر بارون برای مطالب خود انتخاب می‌کند صرفا جهت انتقال بهتر حس بویایی نت‌ها به خوانندگان است و تایید یا تکذیب مصرف دخانیات یا مشروبات الکلی ارتباطی به کار عطر بارون ندارد.

کپی کردن توضیحات عطر بارون با ذکر منبع مجاز است.

User Rating: 4.2 ( 1 votes)

عطر بارون

ما در عطر بارون می‌کوشیم که تصویر جامع‌تر و بهتری از عطر ایجاد کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن