نت توت‌فرنگی (Strawberry)

Strawberry

خوانندگان گرامی توجه فرمایید، عطربارون فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن است و هیچ اطلاعی از خرید و فروش توت‌فرنگی، روغن یا اسانس آن‌ ندارد. این توضیحات تنها برای درک بهتر فضای بوی عطرها گردآوری شده است.

کپی کردن توضیحات عطر بارون فقط با ذکر منبع مجاز است.

توضیحات عمومی:

نت توت‌فرنگی (Strawberry)توت‌فرنگی (به انگلیسی: StrawBerry) نوعی گیاه گلدار، نهان‌دانه از تیره گل‌سرخ و خانواده Fragaria است. پیدایش این گیاه به قرن چهارده در فرانسه باز می‌گردد و ریشه‌ی تمام نژاد‌های توت‌فرنگی به مزارع سبز و جنگل‌های شمال فرانسه باز‌می‌گردد. توت‌فرنگی میوه‌ای شناخته‌شده و بسیار پرکاربرد در تولید انواع دسرها و نوشیدنی‌هاست که با پیشرفت علم اسانس این میوه‌ی سرخ و آبدار به انواع محصولات آرایشی و بهداشتی راه یافته است. رایحه‌ی شیرین و هیجان‌انگیز این میوه از ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و مواد معدنی سرچشمه می‌گیرد که علاوه بر عطر خوشی که دارند به تقویت ذهن و سیستم عصبی، کاهش استرس و بی‌خوابی کمک می‌کند.

شاخصه‌های بویی نت توت‌فرنگی:

توت‌فرنگی رایحه‌ای شیرین، کمی اسیدی و میوه‌ای-سبز دارد، که رایحه‌ی آن یادآور بوی انواع مرباهاست که در حالت رسیده حتی ته‌بویی کاراملی دارد و از ظرافت‌های نت‌های گلی و ادویه‌ای نیز بهره برده است، به خاطر همین ویژگی‌های طعم و ظاهر توت‌فرنگی به مرور زمان به میوه‌ای زنانه و اغواگرانه تبدیل شده است. نت توت‌فرنگی در عطرهای بهاری زنانه بیشترین کاربرد را دارد و مانند بیشتر نت‌های میوه‌ای در بخش‌های ابتدایی و میانی عطر حس می‌شود. اما در عطرسازی مدرن نت توت‌فرنگی در طیف گسترده‌ای از عطرها استفاده می‌شود، فرقی نمی‌کند عطر خطی باشد یا هرمی، میوه‌ای باشد یا چوبی زرینی، این نت وسوسه انگیز با آمدنش تعادل دلنشینی را بین نت‌ها برقرار می‌کند. اگر شما هم از دوستداران این نت زنانه هستید امتحان کردن عطرهای زیر برایتان خالی از لطف نخواهد بود:

آدوپرفیوم زنانه اگنر استارلایتGuess Femme

Aigner Starlight

Miss Dior Cherie by Christiqn Dior

Miss Dior Cherie EDP by Christian Dior

Womanity Eau Pour Elles by Mugler

Valentina by Valentino

Mon Paris by Yves Saint Laurent

La Nuit Tresor by Lancome

Bonbon Spring Summer 2018 Viktor&Rolf

Ocean Lounge Escada for women

Escada Moon Sparkle Escada for women

Daisy Eau So Fresh Sunshine Marc Jacobs for women

Valentina Pink Valentino for women

Police Icon

کپی کردن توضیحات عطر بارون فقط با ذکر منبع مجاز است.

User Rating: Be the first one !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن